Hva kan jeg gi deg?

Er det noe du vil lese om eller se fra min hverdag? Legg igjen en kommentar et eller annet sted så skal jeg se hva jeg kan by på.

onsdag, mars 04, 2015

Garnkjøp

Den lokale garnbutikken har flyttet og i dag var det gjenåpning i nytt større og lysere lokale.
Jeg måtte innom en tur, og hadde planlagt litt innkjøp.
Her er dagens fangst, 4 nøster Fabel som skal bli vårsokker til prinsessen og meg selv. Ikke det at jeg egentlig trengte mer Fabel, men nå er det 25% på Fabel og jeg hadde ikke denne fargen i sokkegarnkisten min.

Det andre garnet er 3 nøster Viking Nordlys, det var egentlig ikke meningen å kjøpe det, men det ble nå bare slik. Jeg har ikke veldig god kjennskap til det garnet, men har strikket dette babyteppet i det garnet tidligere:
Dette er et helt enkelt rilleteppe strikket fra det ene hjørnet til det andre.
For å få det litt større og litt mer pyntet heklet jeg en kant på det.

Det gikk med 300 gram garn til dette teppet.

Siden jeg nå kjøpte 300 gram til er planen å strikke et makent, kjempekjekk turstrikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar